You are here: Home » Others » A Byte Life » Others » Others » Pictures » [ Ro ] » Back in business

Back in business

14 August |

Anul acesta am ales sa-mi petrec o saptamana pe litoralul din Bulgaria (Albena) si nu-mi pare rau chiar daca am avut parte de putin ghinion si mai ales dupa ce am vazut stirile de zilele trecute cu litoralul nostru inundat si camere de hotel infecte.map
Ruta catre Albena a fost: Bucuresti – Constanta – Mangalia – Vama Veche – Saba – Balcik – Albena (325 km cu 275 km in Ro) cu skoda lui fratimiu . Singura taxa platita a fost de 5 euro la vama pentru vigneta apoi a urmat in Albena taxa de parcare la hotel de 6 leva pe toata perioada (1 leva = 1.90 euro). Trecerea prin vama a fost foarte lejera, nu am prins decat o singura masina in fata noastra si nu ma avut nevoie decat de buletine (si evident faÅ£a sa corespunda cu cea din buletin :)) ) . Soseau pana la Albena a fost OK, putin cam pustiu cu orasele cam saracacioase driving dar ne incanta cand mai vedeam cate o masina cu numar romanesc ce se intorcea in ro.
Am avut rezervare la hotel Oasis (3 stele, All Inclusive) restaurant, cafe – bar, locuri de joaca pentru copii, o piscina cu apa calda in aer liber pentru copii si adulti + seslonguri (putin cam mica piscina dar nu pentru piscina am fost ci pentru maaare! ), masa de ping pong, masa de biliard si cel mai important mancare si oasis bautura la restaurant cat poti duce in stomac (sau in camera cu tine, te lasa sa iei cu tine o cafea sau un fruct nu zicea nimeni nimic cand luau romanii farfuriile pline cu ei :)) ). Camera de hotel a fost prin zona in care se aproviziona restaurantul si am fost impresionat sa vad cum in fiecare zi veneau camioanele cu mancare si bautura, legume, fructe etc toate proaspete pentru a satisface poftele romanilor. Da, majoritate turistilor erau romani si am fost surprins ca o mica parte din personalul hotelului stiau chiar si romaneste nu neaparat doar engleza. Camera de hotel era dotata cu Tv si AC (aer conditionat) dar cand am ajuns in camera cablul tv lipsea, clar tot romani au stat aici si dupa cum era de asteptat telecomanda de la AC lipsa! O plimbare pana jos la receptie si am rezolvat: mi s-a dat o telecomanda de AC, pentru care am semnat, si un cablu Tv, erau pregatiti, doar am zis: “The AC remote control and the tv cable are missing from 105D room…” si imediat mi-au pus pe “tijghea” ce-mi lipsea :). Inapoi la camera… totul curat mini sapunuri, mini sampoane, prosoape albe si extra hartie igenica la baie. Citesc un pliant in engleza care statea pe masa: “Arunca prosopul pe jos daca vrei sa-l schimbe menajera” (traducere si adaptare: eu). Apropo de curatenie, in fiecare zi la 11:00-13:00 se facea curatenie: venea o tanti care băga aspiratorul, spala geamurile, pe jos, aduna paharele, cestile de cafea sau ce mai aduceam cu noi, dadea cu “fâs-fâs” (adica cu ceva alcool probabil pe masuÅ£e pentru a readuce stralucirea lemnului blah blah). Ce sa mai, camera pur si simplu se reseta la loc ca in filmul acela The Lost Room, ne facea chiar si patul daca noi uitam. Cand veneam de la plaja sau de la bar/restaurant gaseam totul la locul lui aranjat frumos. Å¢in sa spun ca nu a disparut nimic personal din camera si chiar lasam la vedere diverse maruntisuri. Toate bune si frumoase, erau chiar frumoase toate deci ceva trebuie sa se intample atunci cand toate merg asa bine. Sâmbata dupa-amiaza in data de 4 august 2007 subsemnatul eu, in timp ce ma deplasam cu paraÅŸuta având viteza vântului regulamentară bătând din faţă, am avut parte de o aterizare fortata luxându-mi astfel piciorul stang (glezna). Acest sport se numeste parasailing, tu cu o imensa parasuta in spate tras de o barca pe toata Albena. O priveliste superba de acolo de sus dar ai grija cand cobori sa nu te traga barca aiurea ca pe mine si sa ramai cu piciorul infipt in nisip ca un struÅ£ speriat. Am zis ca e o mica luxatie, chiar daca nu puteam sa merg prea bine pe moment. Dupa circa 10 minute a inceput sa se umfle glezna, hopa! Noroc ca am avut două doctoriÅ£e printre noi ÅŸi au ÅŸtiut ce sa-mi faca ca sa-mi aline durerea: gheaţă si Voltaren…vacanta mea tocmai a fost compromisă… o boy! Why me God? Why me?. Ok, am exagerat, nu a fost compromisa pentru ca am avut langa mine oameni ce m-au facut sa uit de durere si sa uit ca trebuie sa stau in camera cu piciorul in sus si la gheata tot timpul: multumesc Rovi, Teo & Mih >:D< . A doua zi piciorul meu stang a inceput sa prindă o culoare roÅŸiatică inchisă adică era vânăt si dureros!! aaaaa!! cineva sa sune la 911 ca-mi cade piciorul! aaaaa!! La prima oră (08:00-09:00) cand incepea masa, fratele meu (Mih) era la clinica din apropiere sa cerceteze zona… in 15 minute am ajuns la clinică unde mi-am facut o radiografie (si o poza la usa X-Ray-ului ca era amuzant) si astfel am aflat ca sunt un norocos: nu s-a rupt nimic decat niste vene de sunt asa vânat. Am fost pansat de doctoră, mi s-a dat o reteta ce continea Voltaren si o portie dubla de anti-inflamatoare (toata interventia a costat 100$, data viitoare o sa-mi fac asigurare medicala, clar! ) dupa care mi s-a mai dat un sfat: “Up and Ice”. Adica sa-l tin sus si la rece, sa incerc sa nu mai merg cu el… Greu de urmat sfatul… Cum sa stai in camera cu piciorul rece atârnat cand afara te asteapta bautura si masa de biliard.. ca sa nu mai zic de plaja fierbinte presarată cu fete ce fac toples fara nici o jenă? Apropo de plaja, Marea Neagra din Albena nu e neagra ca la noi, a fost limpede de vedeai la 2m nisipul fin adus de departe. Cu glezna “sucită” in pat la “Up&Ice” n-am putut sa stau foarte mult. Seara eram la masa de biliard, parcam bilele pe langa buzunarele mesei ca nu sunt asa bun la biliard, mi-am cam pierdut indemanarea, de la picior se tragea evident, nu putem sta prea drept :)). Normal ca bere sau orice alta bautura cu alcool nu aveam voie pentru ca eram sub tratamente cu anti-inflamatoare asa ca beam apa tonica cu lamâie: “grupul gleznelor sucite ce bea apa tonica cu lamaie saluta bautorii de bere!”. Statul in picioare la masa de biliard, coboratul si urcatul scarilor, dansul de seara la mica discoteca nu mi-a prins prea bine… piciorul meu incepuse sa ia proportii: se umfla! Trebuia sa ascult sfatul celor din jur si evident sfatul doctorului: “UP and ICE”, neah.. eu eram in vacanta nu vroiam in pat… Luni si Marti au fost doua zile petrecute parÅ£ial in camera pentru ca era clar, nu avea sa-mi treaca daca nu stateam deloc ci mai rau se agrava… Cei din jur m-au ajutat si tin sa le multumesc inc-o data (Mih,Teo & Rovi), am fost rasfatat: primeam mancarea, cafeluta si desertul la pat, aveam priveliste frumoasa de la balcon, câstigam mai mereu la ÅŸeptică… deci nu a fost asa rau ;)) . Miercuri la plecare deja ma simteam mai bine, dar nu indeajuns incat sa zic ca mi-a trecut. Abea sâmbată aveau vânătăile sa-mi treacă dar durererea tot mai persista in unele locuri. Am plecat cu gandul de a ne mai intoarce daca nu in acelasi loc in mod sigur pe un alt litoral din afara ţării noastre.
UP and ICE!

You like this post? Be the first of my friends to give me a beer! click here. Thanks!